پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
الهی !
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم ،
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی …
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی!
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی …
+ نوشته شده در هفتم آذر ۱۳۹۲ ساعت توسط مهربانی
|