خارج از دستور :: عاشقانه بو دار ،
هنگام سحـــــــــــــــر فقط دعا باید کرد ،
پیوسته فقط خـــدا خــــــــــــدا باید کرد !
لیک از سر ِ شب بیا ، نه هنگام سحـر ،
آنگاه بگویمت .......چـــــــه ها باید کرد !
+ نوشته شده در بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۲ ساعت توسط مهربانی
|