کمي عوض شدم؛
 
ديريست از خداحافظي ها غمگين نميشوم؛
 
به کسي تکيه نميکنم
 
از کسي انتظار محبت ندارم؛
 
خودم بوسه ميزنم بر دستانم ؛
 
سر به زانو هايم ميگذارم و سنگ صبور خودم ميشوم...
 
چقدر بزرگ شدم يک شبه !!!