و مـــن . . .تا همیشــه
روی پـــــرده ی کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
" بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی مهــــربانم !
+ نوشته شده در بیست و دوم مهر ۱۳۹۱ ساعت توسط مهربانی
|