روی پـــــرده ی کعــبه


این آیه حک شده اســت:



نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ


و مـــن . . .


هنــــوز و تا همیشــه


به همین یک آیــه دلخــوشــــم:


" بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ی مهــــربانم !