«ايمان» هنوزقيمت داشت

در آن روزها «اميد»  «مرام» "همدلي«برادري»  «معرفت و همدردي» «خاك» «وطن» هنوز قيمت داشت

اعتماد» ما رادزديدند.
 «ايمان»
ما را ربودند.
 «اخلاق» ما را چاپيدند.
 «برادري» را در دل برادرانمان كشتند.
 «وطن پرستي» را به سُخره گرفتند!
 «غرورملي » ما را پايمال كردند! «ايثار» را دردل ماكشتند!
و«عاشقي » را،غارت كردند!
دين و دنيا و آخرتمان را كه از روز ازل «قيّم» بودند!
 بعدازاينهمه «تلفات» كه داده ايم، با خود مي انديشم:«ما را به سخت جاني خود، اين گمان نبود
...