سلامتیه اون فرزندى که...
10سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت..
.
20 سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت...
.
30 سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه...!!!
باباش گفت چرا گریه میکنی..؟............گفت: آخه اونوقتا دستت نمیلرزید...!!!!!!!!!!!!
+ نوشته شده در سی ام آذر ۱۳۹۰ ساعت توسط مهربانی
|