10سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت..

.
20 سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت...

.
30 سالش شد باباش زد تو گوشش
زد زیر گریه...!!!


باباش گفت چرا گریه میکنی..؟............گفت: آخه اونوقتا دستت نمیلرزید...!!!!!!!!!!!!